Alla inlägg under februari 2010

Av carrie - 19 februari 2010 13:26

så fort veckorna går.
 
I måndags så började träningen, det var så skönt så. Visst hade jag träningsvärk ett par dagar efter och så blev det ju dags för träningspass nr2 i går..ojoj rumpan är så öm..fy sjutton vilken hemsk cykel man fick sitta på och det i 15 min       det känns idag kan jag säga.
 
Maten är fortfarande ett litet problem då jag inte får i mig det jag ska ha *suck* får väl se om jag kan lösa det på något sätt...det blir kanske bättre nästa vecka då man kommer in i gamla rutiner igen *hoppas*.
 
Det blir väl en lite lugn och trevlig helg hoppas jag, med lite gott och kanske en del "nyttigheter" som tvätt mm.
 
Ha det gott!
 
 

Av carrie - 14 februari 2010 22:21

Har varit hos min älskling i helgen och ätit tacos...ojoj vilken magsmärta jag fick    den var inte av denna värld. Jag åt inte för mycket, tuggade väl och sakta men fick ändå så ont...börjar mer och mer tro att det var för mycket lök (både gul och röd) och skalen på tomaterna som gjorde det...en nyttig läxa. Och knappt 1 cider fick jag i mig   jag som var så sugen...men nu vet jag ju till nästa gång.

 

Imorrn ska jag börja träna...ser verkligen fram emot det      och efter det så blir det en   med min op kompis.

 

Hejdå så länge!

Av carrie - 12 februari 2010 22:53

Förra inlägget gick inte att ändra..men rätt ska va rätt...och var 8 pommes jag fick i mig   

 

Imorron blir det tacos...undrar hur det kommer att gå?   Maten går inget vidare...har ingen hungerkänsla alls vilket är lite jobbigt ibland när man kommer på sig själv med att det är 7 timmar sedan jag åt något    vet inte hur jag ska få det att funka...men men det ger sig säkert med tiden, när man kommer in i "sina gamla vanor" och då inte alla de dåliga såklart    Får nog ta och köra hårt med mig själv så att "jag kommer över spärren som gör att jag inte kan äta"    Ajabaja...äta måste man   

 

Skulle vara gott med lite alkohol nu tror jag bestämt...imorrn så   

 

Det börjar bli sovdags nu för min del.

Ha det gott!   

Av carrie - 9 februari 2010 15:09

har man fått börja äta riktig mat och inte puré längre...så skönt så och bra mycket godare. I helgen blev det panerad torsk, remuladsås och pommes (även om jag "bara" fick i mig 2 st) och gott var det. Och så blev det 2 groggar med gin och sprite zero...blev påverkad, onykter, tankad, trött och bakis inom loppet av 2 timmar. Vaknade efter 4 timmar när min älskling lägger sig och då var jag nykter och helt utan baksmälla/huvudvärk och faktiskt ganska pigg.  

 

Söndagen bjöd på pizza   och det jag fick i mig var så gott så.

 

Snart börjar även styrke- och konditionsträningen och jag kan bara säga att jag längtar verkligen...för efter det så ska jag skaffa simkort igen och sätta fart inför beach 2010     

 

Konstigt egentligen...man opererar bort magsäck och kopplar om tarmarna lite, äter konstant och GÅR NER I VIKT???? Kan inte fatta det ännu.

17 cm runt midjan har tappats och 16 kg (är ett tag sedan jag ställde mig på vågen och det ska få ta ett tag till innan jag gör det igen).

 

Kläderna börjar fladdra runt rumpa och lår, måste ha skärp får att byxorna ska stanna kvar uppe, en härlig känsla   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards