Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

Äntligen

Av carrie - 9 februari 2010 15:09

har man fått börja äta riktig mat och inte puré längre...så skönt så och bra mycket godare. I helgen blev det panerad torsk, remuladsås och pommes (även om jag "bara" fick i mig 2 st) och gott var det. Och så blev det 2 groggar med gin och sprite zero...blev påverkad, onykter, tankad, trött och bakis inom loppet av 2 timmar. Vaknade efter 4 timmar när min älskling lägger sig och då var jag nykter och helt utan baksmälla/huvudvärk och faktiskt ganska pigg.  

 

Söndagen bjöd på pizza   och det jag fick i mig var så gott så.

 

Snart börjar även styrke- och konditionsträningen och jag kan bara säga att jag längtar verkligen...för efter det så ska jag skaffa simkort igen och sätta fart inför beach 2010     

 

Konstigt egentligen...man opererar bort magsäck och kopplar om tarmarna lite, äter konstant och GÅR NER I VIKT???? Kan inte fatta det ännu.

17 cm runt midjan har tappats och 16 kg (är ett tag sedan jag ställde mig på vågen och det ska få ta ett tag till innan jag gör det igen).

 

Kläderna börjar fladdra runt rumpa och lår, måste ha skärp får att byxorna ska stanna kvar uppe, en härlig känsla   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carrie - 19 februari 2010 13:26

så fort veckorna går.   I måndags så började träningen, det var så skönt så. Visst hade jag träningsvärk ett par dagar efter och så blev det ju dags för träningspass nr2 i går..ojoj rumpan är så öm..fy sjutton vilken hemsk cykel man fick sitta på o...

Av carrie - 14 februari 2010 22:21

Har varit hos min älskling i helgen och ätit tacos...ojoj vilken magsmärta jag fick    den var inte av denna värld. Jag åt inte för mycket, tuggade väl och sakta men fick ändå så ont...börjar mer och mer tro att det var för mycket lök (både gul och r...

Av carrie - 12 februari 2010 22:53

Förra inlägget gick inte att ändra..men rätt ska va rätt...och var 8 pommes jag fick i mig      Imorron blir det tacos...undrar hur det kommer att gå?   Maten går inget vidare...har ingen hungerkänsla alls vilket är lite jobbigt ibland när man ko...

Av carrie - 27 januari 2010 12:45

Igår blev jag av med agrafferna    och fick börja med purékost  en helt otrolig känsla att se "mat" på tallriken igen, fast jag fick ju inte i mig allt, varesig till lunch eller middagen.   Ett helt nytt liv väntar mig. Tidigare kunde jag få "ä...

Av carrie - 24 januari 2010 12:51

Ont ont och jätteont är vad min helg har handlat om. Har jag sovit 5 timmar de senaste 2 dygnen så är det allt. Skulle någon nu idag fråga mig om jag ångrar min GBP så är mitt svar: JA, jag ångrar mig jättemycket!   /Carrie ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards