Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Första inlägget.

Av carrie - 19 januari 2010 23:40

Idag är det en vecka sedan jag gjorde något som kommer att ändra hela mitt liv på ett fantastiskt sätt. Jag gjorde en GBP operation.


Efter att har väntat och längtat så länge så är den nu äntligen gjord. Visst, första dagarna hade jag en hemsk värk av och till, och jag kämpade med att få i mig det jag skulle ha. Och nu såhär veckan efter så går allt över förväntan. Jag kommer mer och mer in i hur jag ska planera dagen för bästa resultat. Men visst lite jobbigt måste jag erkänna att det är...dricka dricka och åter dricka, sitter med en mugg eller ett glas framför mig större delen av dagen.


Allt för den här gången

/Carrie 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carrie - 19 februari 2010 13:26

så fort veckorna går.   I måndags så började träningen, det var så skönt så. Visst hade jag träningsvärk ett par dagar efter och så blev det ju dags för träningspass nr2 i går..ojoj rumpan är så öm..fy sjutton vilken hemsk cykel man fick sitta på o...

Av carrie - 14 februari 2010 22:21

Har varit hos min älskling i helgen och ätit tacos...ojoj vilken magsmärta jag fick    den var inte av denna värld. Jag åt inte för mycket, tuggade väl och sakta men fick ändå så ont...börjar mer och mer tro att det var för mycket lök (både gul och r...

Av carrie - 12 februari 2010 22:53

Förra inlägget gick inte att ändra..men rätt ska va rätt...och var 8 pommes jag fick i mig      Imorron blir det tacos...undrar hur det kommer att gå?   Maten går inget vidare...har ingen hungerkänsla alls vilket är lite jobbigt ibland när man ko...

Av carrie - 9 februari 2010 15:09

har man fått börja äta riktig mat och inte puré längre...så skönt så och bra mycket godare. I helgen blev det panerad torsk, remuladsås och pommes (även om jag "bara" fick i mig 2 st) och gott var det. Och så blev det 2 groggar med gin och sprite zer...

Av carrie - 27 januari 2010 12:45

Igår blev jag av med agrafferna    och fick börja med purékost  en helt otrolig känsla att se "mat" på tallriken igen, fast jag fick ju inte i mig allt, varesig till lunch eller middagen.   Ett helt nytt liv väntar mig. Tidigare kunde jag få "ä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards