Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Fredag

Av carrie - 12 februari 2010 22:53

Förra inlägget gick inte att ändra..men rätt ska va rätt...och var 8 pommes jag fick i mig   

 

Imorron blir det tacos...undrar hur det kommer att gå?   Maten går inget vidare...har ingen hungerkänsla alls vilket är lite jobbigt ibland när man kommer på sig själv med att det är 7 timmar sedan jag åt något    vet inte hur jag ska få det att funka...men men det ger sig säkert med tiden, när man kommer in i "sina gamla vanor" och då inte alla de dåliga såklart    Får nog ta och köra hårt med mig själv så att "jag kommer över spärren som gör att jag inte kan äta"    Ajabaja...äta måste man   

 

Skulle vara gott med lite alkohol nu tror jag bestämt...imorrn så   

 

Det börjar bli sovdags nu för min del.

Ha det gott!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carrie - 19 februari 2010 13:26

så fort veckorna går.   I måndags så började träningen, det var så skönt så. Visst hade jag träningsvärk ett par dagar efter och så blev det ju dags för träningspass nr2 i går..ojoj rumpan är så öm..fy sjutton vilken hemsk cykel man fick sitta på o...

Av carrie - 14 februari 2010 22:21

Har varit hos min älskling i helgen och ätit tacos...ojoj vilken magsmärta jag fick    den var inte av denna värld. Jag åt inte för mycket, tuggade väl och sakta men fick ändå så ont...börjar mer och mer tro att det var för mycket lök (både gul och r...

Av carrie - 9 februari 2010 15:09

har man fått börja äta riktig mat och inte puré längre...så skönt så och bra mycket godare. I helgen blev det panerad torsk, remuladsås och pommes (även om jag "bara" fick i mig 2 st) och gott var det. Och så blev det 2 groggar med gin och sprite zer...

Av carrie - 27 januari 2010 12:45

Igår blev jag av med agrafferna    och fick börja med purékost  en helt otrolig känsla att se "mat" på tallriken igen, fast jag fick ju inte i mig allt, varesig till lunch eller middagen.   Ett helt nytt liv väntar mig. Tidigare kunde jag få "ä...

Av carrie - 24 januari 2010 12:51

Ont ont och jätteont är vad min helg har handlat om. Har jag sovit 5 timmar de senaste 2 dygnen så är det allt. Skulle någon nu idag fråga mig om jag ångrar min GBP så är mitt svar: JA, jag ångrar mig jättemycket!   /Carrie ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards